Fri frakt over 1000,-* | Lave priser hele året | Lynrask levering

Retur og reklamasjon

RETUR

Angreretten er 14 dager fra du har mottatt pakken. 

Før du returnerer

Pakk inn varene, forsegle pakken skikkelig og send dem i samme stand som du mottok dem. Varene må være uskadet, ubrukt og med eventuelle forseglinger intakt. Vi ber om at returetikett ikke festes på varens originalemballasje.
Det er viktig at du legger ved enten pakkseddel eller angrerettskjema i pakken. Angrerettskjema finner du her: Angrerettskjema.pdf.

Returadresse

Vi ber deg bruke Posten til forsendelse, og returadressen er:

Lekekassen
Østerskogen 48
4879 Grimstad

Du betaler selv returportoen på Post i butikk. Pakker som er sendt oss i oppkrav eller "mottaker betaler frakt" vil ikke bli hentet ut av oss. Ta vare på returkvitteringen.

Betalt med faktura?

Dersom du har bestilt med fakturabetaling må du selv logge inn på myafterpay.com med BankId og registrere din retur. Da får du en oppdatert oversikt over gjenstående beløp du skal betale, og sikrer også at det ikke påløper gebyr mens vi venter på din retur.

Tilbakebetaling

Når du sender returen, kan det ta inntil 14 arbeidsdager før vi har mottatt og behandlet returen. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur, og vi tilbakebetaler deg til betalingsmåten du benyttet opprinnelig. Det kan ta 5-10 virkedager før du ser pengene på konto.

Uavhentet pakke

Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller nekter å motta den, er ikke dette ensbetydende med å benytte seg av angreretten. Pakker går automatisk i retur til oss etter 14 dager, og vi belaster deg et administrasjonsgebyr på minimum 249kr per kolli for uavhentede pakker. Ved tunge forsendelser forbeholder vi oss retten til å fakturere deg de faktiske kostnadene vi blir belastet fra Bring.


REKLAMASJON

Dersom du oppdager feil eller mangler ved produktet eller forsendelsen er skadet under transport så ta kontakt med oss. Send gjerne en e-post til vår kundeservice på support@lekekassen.no med ordrenummer, utfyllende beskrivelse av feilen, og gjerne en kort film eller bilder som får frem feilen. 

VIKTIG: Ikke send reklamasjonsvarer i retur til oss uten at du har vært i kontakt med vår kundeservice. Vi behandler reklamasjonssaker først og fremst per e-post.

Reklamasjonsretten dekker ikke normal slitasje, elde, uhell ved bruk eller bruksfeil.

Copyright © 2024 Lekekassen. Alle rettigheter reservert.