Denne siden bruker cookies for å fungere best mulig. Hvis du ikke aksepterer bruken av cookies, kan du slå det av i innstillingene i din nettleser. Du risikerer da at enkelte funksjoner på nettsiden ikke vil fungere optimalt. - Lær mer - Jeg godtar

Retur og reklamasjon

Kan jeg returnere en vare?

Selvfølgelig! Det er helt i orden å ombestemme seg. Gi oss beskjed på support@lekekassen.no hvilke varer du ønsker å returnere, og fra hvilket ordrenummer. Deretter pakker du varen(e) så godt du kan, og returnerer til oss. Du betaler returportoen selv. Husk at forseglinger ikke må være brutt, og at varen må være ubrukt og uskadd. Legg også ved pakkseddel eller angrerettskjema i pakken.

 

Hvor returnerer jeg varene?

Send oss først en e-post på support@lekekassen.no med beskjed om retur. Avvent svar fra oss før du sender du varen(e) til:

Lekekassen
Østerskogen 48
4879 Grimstad

Legg også ved pakkseddel eller angrerettskjema i pakken. Vi ber om at frankeringsseddel eller lignende ikke må festes på varens originalemballasje.

 

Hvor finner jeg angrerettskjema?

Angrerettskjemaet ligger som en link i ordrebekreftelsen du fikk på e-post. Du kan også finne skjemaet her: Angrerettskjema.pdf

 

Har dere mottatt returen min?

Fra du sender returen, kan det ta inntil 14 dager før vi har mottatt og behandlet returen. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur.


Jeg ønsker å bytte en vare, kan jeg det?

Ja, du legger enkelt inn en ny bestilling i nettbutikken på ønsket vare, så pakker og sender vi den med en gang. Deretter returnerer du den opprinnelige varen til oss, og får pengene tilbake for denne når vi har mottatt produktet.


Jeg har mottatt feil vare/mangler en vare, hva gjør jeg?

Så leit! Ta kontakt med oss, så løser vi dette.  

 

Produktet fungerer ikke som det skal, hvordan løser dere det?

Vi beklager at produktet ikke fungerer! Send oss en e-post, gjerne med en kort film eller noen bilder som får frem feilen samt ordrenummeret, så ser vi på saken med en gang.


Jeg henter ikke ut pakken min, hvordan håndteres det?
Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller å nekte å motta den, belaster vi et gebyr på 249kr per kolli for dette. Ved flere kolli eller tunge forsendelser som for eksempel bilstoler, lekehus og trampoliner forbeholder vi oss retten til å fakturere deg for de faktiske kostnadene vi blir belastet fra Bring. 
Dersom du nekter å motta en pakke på grunn av transportskade ber vi deg ta kontakt med oss. 

Copyright © 2020 Lekekassen. All rights reserved.