Denne siden bruker cookies for å fungere best mulig. Hvis du ikke aksepterer bruken av cookies, kan du slå det av i innstillingene i din nettleser. Du risikerer da at enkelte funksjoner på nettsiden ikke vil fungere optimalt. - Lær mer - Jeg godtar

Retur og reklamasjon

Kan jeg returnere en vare?

Selvfølgelig! Det er helt i orden å ombestemme seg. Du kan returnere varen(e) til:

Lekekassen
Østerskogen 48
4879 Grimstad

Du betaler returportoen selv, og det er viktig at du legger ved pakkseddel eller angrerettskjema i pakken.
OBS: Dersom du har bestilt med fakturabetaling må du selv gå inn på myafterpay.com med BankId og registrere din retur. Da får du en oppdatert oversikt over gjenstående beløp du skal betale, og sikrer også at det ikke påløper purregebyr mens vi venter på din retur.
Husk at forseglinger ikke må være brutt, og at varen må være ubrukt og uskadd. Vi ber om at frankeringsseddel eller lignende ikke må festes på varens originalemballasje.


Hvor finner jeg angrerettskjema?

Angrerettskjemaet ligger som en link i ordrebekreftelsen du fikk på e-post når du bestilte. Du kan også finne skjemaet her: Angrerettskjema.pdf

 

Har dere mottatt returen min?

Når du sender returen, kan det ta inntil 14 dager før vi har mottatt og behandlet returen. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur.


Jeg ønsker å bytte en vare, kan jeg det?

Ja, du legger enkelt inn en ny bestilling i nettbutikken på ønsket vare, så pakker og sender vi den med en gang. Den opprinnelige varen returnerer du til oss, og får pengene tilbake for denne når vi har mottatt produktet.


Jeg har mottatt feil vare/mangler en vare, hva gjør jeg?

Så leit! Ta kontakt med oss, så løser vi dette.  

 

Produktet fungerer ikke som det skal, hvordan løser dere det?

Vi beklager at produktet ikke fungerer! Send oss en e-post, gjerne med en kort film eller noen bilder som får frem feilen samt ordrenummeret, så ser vi på saken med en gang.


Jeg henter ikke ut pakken min, hvordan håndteres det?
Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller å nekte å motta den, belaster vi et gebyr på minimum 249kr per kolli for dette. Ved flere kolli eller tunge forsendelser som for eksempel bilstoler, lekehus og trampoliner forbeholder vi oss retten til å fakturere deg for de faktiske kostnadene vi blir belastet fra Bring. 
Dersom du nekter å motta en pakke på grunn av transportskade ber vi deg ta kontakt med oss. 

Copyright © 2020 Lekekassen. All rights reserved.